Vstupní otvory


Ano, jde především o místa mezi zdmi kudy se vstupuje. Jistě, jsou zde ještě okna, ale o ty se zajímat nebudeme. My se soustředíme na dveře, vrátka, vrata a brány. A zůstaneme u těch největších, tedy u bran a vrat. Rozdíl mezi nimi není nikterak stanoven nebo předepsán, takže si tím nebudeme lámat hlavu. Není k tomu důvod. Vrata mohou být jednokřídlá nebo dvoukřídlá. A obojí se mohou otevírat směrem ven a směrem dovnitř. To druhé se však jeví poněkud nepraktické, proto se jich velká většina otevírá právě směrem ven. Nemá smysl rozebírat výhody a nevýhody, protože ono to většinou bývá dáno terénem nebo něčím jiným, takže si člověk moc nevybere. Spíše mu jde hlavně o to, aby šla brána otevřít dokořán. Jinak by nemohl autem dovnitř ani ven.

alarm u brány

Vrata mohou být z různých materiálů. Nejčastěji se používá obyčejný nerezový plech, někde spatříme dřevo a jinde jen železné pruty, všelijak za horka kroucené a zdobené. O tom, že se otevírají a zavírají automaticky snad ani netřeba debatovat. To se rozumí samo sebou. I v tomto existují dva způsoby, totiž ten plně automatický, který zaznamená příjezd vozu, který má v paměti a pustí jej, nebo způsob druhý, kdy se vrata ovládají malou krabičkou velikosti sirek.

dvoukřídlá vrata

U některých vrat je také hezká věcička, když se rozblikají majáky na sloupcích, jako je vidět na jedné zde umístěných fotografií. Má to samozřejmě v sobě také bezpečnostní prvek, aby si projíždějící dával pozor, protože z brány něco vyjíždí. Na druhém obrázku jsou pak vrata dřevěná, jako je dnes obvyklé a ovšem o něco dražší. Není na nich nic zvláštního a pohon křídlové brány otevírání ven na nich není stejně vidět, protože je uvnitř. Nuže podívali jsme se na velmi zajímavé věci. Pokud zrovna hodláte vrata vyměnit, tak jistě neváhejte. Jaro se blíží a už je můžete mít. A také budete, když kliknete myší na odkaz, který je umístěn o něco výše.

Vstupní otvory


Ano, jde především o místa mezi zdmi kudy se vstupuje. Jistě, jsou zde ještě okna, ale o ty se zajímat nebudeme. My se soustředíme na dveře, vrátka, vrata a brány. A zůstaneme u těch největších, tedy u bran a vrat. Rozdíl mezi nimi není nikterak stanoven nebo předepsán, takže si tím nebudeme lámat hlavu. Není k tomu důvod. Vrata mohou být jednokřídlá nebo dvoukřídlá. A obojí se mohou otevírat směrem ven a směrem dovnitř. To druhé se však jeví poněkud nepraktické, proto se jich velká většina otevírá právě směrem ven. Nemá smysl rozebírat výhody a nevýhody, protože ono to většinou bývá dáno terénem nebo něčím jiným, takže si člověk moc nevybere. Spíše mu jde hlavně o to, aby šla brána otevřít dokořán. Jinak by nemohl autem dovnitř ani ven.

alarm u brány

Vrata mohou být z různých materiálů. Nejčastěji se používá obyčejný nerezový plech, někde spatříme dřevo a jinde jen železné pruty, všelijak za horka kroucené a zdobené. O tom, že se otevírají a zavírají automaticky snad ani netřeba debatovat. To se rozumí samo sebou. I v tomto existují dva způsoby, totiž ten plně automatický, který zaznamená příjezd vozu, který má v paměti a pustí jej, nebo způsob druhý, kdy se vrata ovládají malou krabičkou velikosti sirek.

dvoukřídlá vrata

U některých vrat je také hezká věcička, když se rozblikají majáky na sloupcích, jako je vidět na jedné zde umístěných fotografií. Má to samozřejmě v sobě také bezpečnostní prvek, aby si projíždějící dával pozor, protože z brány něco vyjíždí. Na druhém obrázku jsou pak vrata dřevěná, jako je dnes obvyklé a ovšem o něco dražší. Není na nich nic zvláštního a pohon křídlové brány otevírání ven na nich není stejně vidět, protože je uvnitř. Nuže podívali jsme se na velmi zajímavé věci. Pokud zrovna hodláte vrata vyměnit, tak jistě neváhejte. Jaro se blíží a už je můžete mít. A také budete, když kliknete myší na odkaz, který je umístěn o něco výše.